Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

MXFoto Watts Magazin | 2024-11-21

Scroll to top

Top

No Comments

A Ferrari Budapest győzelmet aratott a 24 órás Le Mans-i hétvégén

A Ferrari Budapest győzelmet aratott a 24 órás Le Mans-i hétvégén
MXFoto.hu


A Ferrari Budapest kezdeti álma folytatódott a múlt hétvégén a Ferrari Challenge Europe versenysorozatában, amely során hihetetlen győzelmet aratott a szezon legkiemelkedőbb versenyén, a Le Mans-i 24 órás versenypályáján.


Adam Carroll, aki debütálása során győzelmet aratott a Red Bull Ringen, a Pizza Forte által támogatott autóval ismét a pódium legfelső fokára állhatott, az utolsó körben eldőlő versenyenen, Franciaországban.
A szabadedzést követően Adam kvalifikációs idejét, sajnos több rosszul időzített sárga zászló is megszakította, más versenytársak miatti incidens következtében, amely így a harmadik rajtpozíciót jelentette számára.
Az észak-ír pilóta erős kezdést követően, az első néhány kanyar után a második helyre kúszott fel, majd ezután az idő közben bekövetkező Mulsanne chicane szakaszon történt tömegbaleset következtében a két első autó megszökött a mezőnytől.
A 40 perces verseny során többször cserélt vezetést a két első pilóta, Adam az utolsó előtti körben egy létfontosságú lépést tett a győzelem érdekében, elsőként ért be az Indianapolis kanyarba, és ezt az előnyét a célvonalig megtudta tartani.
Ez a győzelem zsinórban a második Ferrari Budapest siker volt, amelyet a brit FF Corse csapatával közösen ért el, ezzel maximális pontszámot szerezve a Trofeo Pirelliben.
Annak ellenére, hogy a szezon első két futamát kihagyták, Adamet a kitűnő formája a negyedik helyre emelte a versenyzői ranglistán.
Az FF Corse hihetetlen dupla győzelmet aratott a Ferrari Challenge Europe különleges versenyén, a Le Mans-i 24 órás versenypályán.

Adam Carroll így nyilatkozott: „A Le Mans-i pódium tetején állni a legjobb érzés, és még jobb, ha tudod, hogy nagyon nehéz csata következtében jutottál oda. Egy kemény harcot várva érkeztem meg, és pontosan azt is kaptam. A Challenge autók rendkívül gyorsak, főként az egyenes szakaszokban, és nem rendelkeznek ugyanolyan tapadással a kanyarokban, mint egy GT3 vagy GTE autó, így a gumiabroncsok elkezdenek elkopni, ezért nagyon nehéz vezetni. Fantasztikus csatát vívtunk Louis Prette-el a győzelemért. Megelőztem őt kívülről az Indianapolis előtt, nem küzdött túl keményen, de ahogy az élre álltam, nehéz volt megtartani a vezetést. A verseny közepénél visszaelőzött, és ő is ugyanazzal szembesült, amivel én, hogy nehéz megtartani a vezető pozíciót. Végül sikerült újra megelőzni, de sokkal nehezebb volt hiszen ahogy közeledett a verseny vége, úgy lett egyre nagyobb a tét. Ez az egyik legnagyobb csata, amit valaha is megnyertem, és örülök, hogy viszonozni tudom a Ferrari Budapest, a Pizza Forte és az FF Corse támogatását. Nem gondolkodom a bajnokságon, mivel csak a szezon harmadik fordulójában szálltunk be a versenybe, így sok pontot kell gyűjteni. Mindannyian csak arra összpontosítunk, hogy megnyerjük az összes versenyt, megtesszük, amit tudunk, begyűjtjük a pontokat és meglátjuk, hogy hol végzünk a bajnokság végén.”


Emanuele Lippi, Ferrari Budapest igazgatója így nyilatkozott: “Úgy gondolom ennél job folytatásról nem is álmodhattunk volna. Rendkívül nagy teljesítmény, hogy ismét sikerült elhoznunk az első helyet, ráadásul egy igazán szoros küzdelem után, a szezon legkülönlegesebb versenypályáján. A Le Mans-i verseny alkalmával is megmutatkozott, hogy az FF Corse és a Ferrari Budapest közötti együttműködés valóban sikeres. Adam versenyről versenyre maximális teljesítményt nyújt, amely teljes mértékben tükröződik az eredményekben. Nagy reményekkel és bizakodással várjuk a szezon további versenynapjait.”

Submit a Comment

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .